zondag 11 december 2011

Diploma A!

Gisteren heeft Sherly haar diploma A gehaald. Na een eindeloze reeks zwemlessen. Ze kon al lang goed zwemmen, dat was het probleem niet, maar de rugslag bleef lastig voor haar. Sherly ligt nogal diep in het water, begreep ik van de zwemleraar, en moet het daarom helemaal hebben van haar snelheid bij de rugslag. Uiteindelijk heeft ze twee privé lessen gehad, waarin alleen de rugslag geoefend werd en het resultaat was bijzonder goed: twee weken later mocht ze proefzwemmen en gisteren was dus het diplomazwemmen. Vol trots zagen wij vanaf de kant hoe Sherly als een speer door het water schoot. Schoolslag, rugslag, onder water, borstcrawl, rugcrawl - het hele repertoire! En tot slot nog 60 seconden watertrappelen. Hoera!
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Dick,

Met een gevoel van herkenning heb ik jullie verhalen gelezen. Wij zijn de ouders van dalo, sinds maart 2008 bij ons en ook 7 jaar oud. Het is voor mij ongelooflijk hoe onze geschiedenis vanaf jaar 0 overeenkomt. De start met een moeder die wel wilde, borstvoeding gaf tot ze kon en in pijn afscheid heeft moeten nemen zorgt voor een kind dat redelijk veilig gehecht is, maar wel al heeft verloren. En dat is, na ruim 3,5 jaar perfect en snel kind, nu af en toe merkbaar. We hebben dezelfde vragen als jullie, zijn inmiddels ook bij de Vib geweest en ik zou het fijn vinden wat uit te wisselen over onze kinderen. Wat een liefde spreekt er uit je blog en vooral het artikel in het adoptietijdschrift heeft me doen besluiten te reageren.

Ik ben benieuwd naar je reactie,
Groeten,
Roos, Tim en Dalo Selders, Noordeloos

Dick zei

Beste Roos en Tim,

Het lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen. Wil je een mailtje sturen naar choices.choices@gmail.com dan stuur ik je mijn reguliere mailadres.

Vriendelijke groet,

Dick