zondag 7 september 2008

Virussen

Sherly is verkouden. En goed ook! Loopneus, hoesten, niezen - het hele repertoire. Ze heeft er verder niet veel last van en is gewoon haar vrolijke zelf. Maar 's nachts ligt ze ongemakkelijk te ademen, nu eens door haar mond, dan weer pruttelend door de neus. Laf rhinovirus, denk ik dan, kan je wel tegen een meisje van 4?

Maar ja, tegelijk ben ik te pakken genomen door een ander virus, dat mij hoofdpijn bezorgt en een maag die mijn eten ongeopend retour zendt (ik heb het bij één zending gelaten). Ik was deze dagen dus niet echt aanwezig in huis, lag maar wat in mijn bed en slofte af en toe eens rond.

Ieder kind voelt zich het middelpunt van de wereld. Alles draait om hem of haar. Hoewel Sherly zelf ziek was, kon ze weinig medelijden opbrengen voor haar zieke papa. Ze nam het mij kwalijk dat ik er niet was, deze dagen.

Ze houdt van me.

Posted by Picasa

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat is het leuk om de avonturen van Sherly te volgen. Je vertelt zo leuk over haar! Beterschap, allebei!

Anoniem zei

Mooie conclusie. Die moet toch werken als het beste medicijn.

Hopelijk zijn jullie allebei weer helemaal beter?