maandag 7 juli 2008

Ruim een maand na de Grote Ontmoeting

Ons eerste echte familiebezoek! De verjaardag van onze schoonzus Nienke. Sherly heeft het geweldig naar haar zin gehad en heeft heerlijk gespeeld. Af en toe komt ze even om het hoekje kijken of wij er nog zijn, glimlacht naar ons en loopt weer de tuin in. En als er iets is, komt ze naar ons toe. Het gaat allemaal heel erg goed met ons!

De vier weken adoptieverlof zijn alweer voorbij. Het is veel te snel gegaan. Vanmorgen ben ik weer aan het werk gegaan, eerst voor een halve dag. We waren even bang dat Sherly overstuur zou raken omdat ik er ineens niet was, maar dat is allemaal erg meegevallen. Ze vond het wél leuk dat ik weer terugkwam, gelukkig.

Vanaf morgen werk ik weer hele dagen. Gelukkig is er veel te doen, want in de gevangenis, waar ik momenteel een adviesopdracht heb, mis ik ze wel, mijn twee prinsessen.

Posted by Picasa

Geen opmerkingen: